Våra pass

Vad är du sugen på att träna idag? Kika in här och hitta träningen som passar dig bäst. Eller utmana dig och träna något nytt. Hos oss hittar du pass så du kan få träning utifrån dina mål och behov. 


  • Ett av våra tyngre pass. Styrka, kondition och koordination.
    Bex Ett av våra tyngre pass. Styrka, kondition och koordination.
  • Egna kroppsvikten tillsammans med TRX-band. Styrka, kondition.
    RIP Egna kroppsvikten tillsammans med TRX-band. Styrka, kondition.
  • Cirkelträning. Styrka för hela kroppen.
    BCT Cirkelträning. Styrka för hela kroppen.
  • Effektiv och skonsam. Kondition, styrka och balans.
    Studs Effektiv och skonsam. Kondition, styrka och balans.
  • Konditionsträning på Crosstrainer. Kondition, uthållighet och styrka.
    Indoor Striding Konditionsträning på Crosstrainer. Kondition, uthållighet och styrka.
  • Fokus mage och rygg. Styrka, stabilitet.
    Core Fokus mage och rygg. Styrka, stabilitet.
  • Stänger och fria vikter för hela kroppen. Styrka, uthållighet.
    Bump Styrka Stänger och fria vikter för hela kroppen. Styrka, uthållighet.

Vilket pass passar dig?

Core, Tabata, Kettlebell, Box, Bump, Indoor striding, Functional strength, Gummiband, Mobility ....  vilken sorts träning passar dig? Varför inte prova på dem alla och kanske hitta en ny favorit?


Scrolla ner och läs mer om alla våra pass och tveka inte att höra av dig om du har frågor eller funderingar. 

BEX

Ett av de tyngre passen som gymmet erbjuder. Det är en kombination av styrke- och konditionsträning. Passet bygger på funktionella och tuffa övningar där du tränar hela kroppen. Alla övningar kan anpassas till individens nivå, även om lite förträning kan vara bra, då passet är tufft och tungt. Passets längd är 60 minuter.

Tränar: Styrka, kondition och koordination


TABATA

Ett högintensivt pass som består av tidsintervaller på 20 sekunder aktivt arbete och 10 sekunder återhämtning. Passet innehåller olika övningar som tränar hela kroppen. Vi använder oss av olika redskap som stepbrädor, vikter och gummiband. Längden på passet är 40 minuter.
Tränar: Kondition och styrka


KETTLEBELL

Passet består av övningar som tränar hela kroppen. Kettlebell bygger styrka och uthållighet samt gör att du får igång fettförbränningen under och efter passet. Verktygen som används är Kettlebell i valfria viktklasser. Passet passar alla, ung som gammal. Tid som passet håller på är 45 minuter.
Tränar: Fettförbränning, styrka och uthållighet


INDOOR STRIDING

Indoor striding körs på en crosstrainer och är en enkel konditionsträning som alla kan vara med på. Belastning, utgångsställning och tempo varieras under passet. Belastningen styr du med ett reglage vilket gör träningen precis så lätt eller tuff som du önskar. Passets längd är 30 minuter.
Tränar: Kondition, uthållighet och styrka


INDOOR STRIDING X

X står här för extreme, och innebär ett mer krävande crosstrainerpass än vanlig Indoor striding. Det tillkommer även 10 minuter core som avslutning i en annan sal. Tempo och belastning är högre. Självklart kan du även här styra belastningen med hjälp av cykelns reglage, men var beredd på ett roligt och tufft pass! Längd på passet är 40 minuter.
Tränar: Kondition, uthållighet och styrka


BOX

Ett fartfyllt och roligt boxningspass där man turas om med handskar och mitsar. Under passet arbetar du med olika muskelgrupper och en del kondition. Vi arbetar i par, så kom själv eller ta med en kompis, vi parar ihop er. Passet körs i 60 minuter.
Tränar: Kondition, styrka och koordination


CORE

Core betyder kärna, här ligger fokusen främst på mage och rygg. Core förbättrar din kroppshållning, ökar stabilitet och balans samt minskar skaderisken för ryggen. Core är ett pass som passar alla och som kan göra din vardag enklare. Coren körs i 30 minuter.
Tränar: Styrka och stabilitet


FS - FUNCTIONAL STRENGHT

Ett härligt och tufft pass där du kombinerar konditionsträning och styrka. Konditionsträningen körs på en crosstrainer och styrkan körs med hjälp av vikter och redskap på olika stationer. Pulsen hålls hög genom hela passet och alla muskelgrupper tränas under styrkedelen. Passet är uppdelat i fyra block och varje block är 15 minuter. passets längd är 60 minuter.
Tränar: Kondition och styrka


RIP

Ett pass där du använder din egen vikt som redskap och anpassar hur tungt man vill jobba med hjälp av TRX-banden. Olika moment utförs i grupp och tränar hela kroppen, styrke och konditionsmässigt. Passen är ca 30 minuter.
Tränar: Styrka och kondition


BCT

BCT står för Bero CirkelTräning. Under det här passet tränar vi på olika stationer och redskap. Det är ett pass där vi får med hela kroppens stora muskelgrupper och vi kör individuellt ganska tungt. Ett härligt pass som sällan ser likadant ut från gång till gång. Passet körs i 45 minuter.
Tränar: Styrka för hela kroppen.

STUDS

Studs är ett träningspass som tränar både styrka, kondition och balans. Samtidigt hissar det även upp smilbanden. Träningsformen är tre gånger så effektiv som jogging. Samtidigt är det skonsamt för knä, höfter och rygg. Instruktörerna kör pass på 30 eller 60 minuter med enkla rörelser som är lätta att följa och en nivå som passar alla.

Tränar: Kondition, styrka och balans

GUMMIBAND

Gummiband är ett pass där vi använder mestadels gummiband genom hela passet. Ett roligt pass som tänjer vår kropp samt ger styrka och rörlighet. Vi jobbar med enkla rörelser som är lätta att följa. Passen blir på en nivå som passar alla då vi använder gummiband med olika starka motstånd. Instruktören kör igenom hela kroppen under 45 eller 60 minuter.

Tränar: hela kroppen

Boka pass

Alla våra pass kan du boka online. Se till att få plats på just ditt favoritpass.

Frågor om våra pass?